יחסי ציבור להייטק

מאז הקמתה ב- 1988 מתמחה דורן תקשורת ביחסי ציבור לתחום ההייטק (Hi Tech PR) וטכנולוגיית המידע (IT), ונמנית על צמרת חברות יחסי הציבור העוסקות ומטפלות בתחום זה בישראל.

רענן רוגל, מייסד ומנכ"ל דורן תקשורת, הקים את החברה לאחר שעבד במשך שלוש שנים וחצי בהוצאת אנשים ומחשבים, מהן שנה כעורך השבועון.

בעקבות כך, וכתוצאה של יותר מ- 20 שנים של ניסיון, צוות דורן תקשורת מעורה היטב בנעשה בענף, ועובד עם מיטב החברות בתחום – חברות בינלאומיות הפועלות בישראל, וחברות מקומיות מכל מגוון תחומי ההיי-טק, תוך התמחות ב- ITותקשורת.

חשוב להבין כי יחסי ציבור להיי-טק אינם דומים לפעילות בתחומים עסקיים אחרים. הסיבה הראשונה והעיקרית לכך: להיי-טק שפה משלו, בה חייבים משרד יחסי הציבור ואנשיו לשלוט, כדי לספק ללקוח את השירות האופטימלי.

זהו תחום עתיר טכנולוגיה וידע, לא רק בעצם מהותו, כי אם גם בטיפול התקשורתי בו.

עבודת יחסי הציבור בתחום הייטק כוללת: ידיעות לעיתונות, ראיונות, השתתפות בכתבות רוחב, כתיבת סיפורי לקוח, עריכת כתבות מקצועיות, ועוד.

העבודה מתבצעת עם מגוון רחב של אמצעי מדיה ועיתונאים, כדי להשיג את הכיסוי הרחב ביותר ללקוחות – בנושאים המקצועיים הטכנולוגיים, נושאים עסקיים-פיננסיים, נושאים ארגוניים, משאבי אנוש, ותרומה לקהילה.

כמי שעבדו ועובדים עם מיטב החברות הבינלאומיות והישראליות בתחומי ההיי-טק, IT, תקשורת מחשבים וטלקום – חברי צוות יחסי הציבור של דורן תקשורת ערוכים לספק את השירות המקצועי ביותר בתחום.

מעוניין/ת לשמוע עוד?

מלא/י את פרטיך ונציג המחלקה ייצור איתך קשר בהקדם.