יחסי ציבור למוסדות וארגונים

לדורן תקשורת התמחות ארוכת שנים בעבודה עם ארגונים ומוסדות, בפעילות המשלבת דוברות ויחסי ציבור יזומים. הפעילות התקשורתית עם לקוחות ארגוניים מחייבת
התמחות של הצוות המקצועי המטפל בכל צרכיו של הלקוח, זמינות גבוהה ויכולת לבנות בעבורו אסטרטגיה תקשורתית מקיפה, אשר תשתלב עם המסרים העסקיים והפרסומיים של הלקוח. רק פעילות כזו מאפשרת לקדם את המסרים של הארגון ולהפוך את השימוש במדיה ככלי לקידום האסטרטגיה הארגונית ומטרות עסקיות.
העבודה הצמודה עם גופים בעלי היקף פעילות רחב כמו לשכת סוכני ביטוח, חטיבת אחיות בריאות הציבור בהסתדרות האחיות, בורסת Nasdaq האמריקנית, טבע תעשיות פרמצבטיות, מפעילות תוכנית ויסקונסין בישראל משרדי ממשלה וגופי ממשל ועוד, ביססה את מיצובה של דורן תקשורת כגורם מוביל בטיפול בלקוחות ארגוניים ומוסדיים.
ההתמחות המקצועית מאפשרת לנו להעמיד מגוון יכולות ושירותים לרשות לקוחות נוספים בתחום הכוללים כלים מתמחים המאפשרים מתן פתרון תקשורתי מקיף לכל צרכיו של הארגון.

הפעילויות כוללות

  • יעוץ אסטרטגי ותקשורתי: בניית אסטרטגיה תקשורתית המבוססת על מחקר ושימוש בכלים מחקריים ואנליטיים לגיבוש אסטרטגיה תקשורתית ובניית מסרים. ליווי צמוד של האסטרטגיה הארגונית ובניית אסטרטגיה תקשורתית מקבילה.
  • דוברות שוטפת: ייצוג של הארגון מול אמצעי התקשורת בשיחות רקע ובראיונות מצוטטים בתקשורת האלקטרונית ובמדיה הכתובה. כתובת לעיתונאים מישראל ומהעולם לפניות תקשורתיות בנוגע לארגון.
  • פעילויות יחסי ציבור יזומות ועבודה עם כלל אמצעי המדיה: יצירת אירועי מדיה (Media Events) על מנת ליצור חשיפה תקשורתית והעברת המסרים האסטרטגיים של הארגון.
  • שילוב פעילות לוביסטית עם פעילות יחסי ציבור ודוברות: קשר צמוד עם חברה לייעוץ בתחום קשרי הממשל והלובינג המאפשרת לשלב בפעילות הארגון קשר עם מקבלי החלטות במערכת הפוליטית ובמסדרונות השלטון. הפעילות מסייעת לארגונים רבים להתמודד עם חקיקה העלולה לפגוע בפעילותם ולארגונים אחרים לקדם הצעות חוק שיסייעו להגדלת נתחי שוק והכנסות.
  • הערכות לטיפול במשברים, וטיפול במשברים.
  • ניטור מדיה ותגובות מיידיות: מעקב מקוון (On line) אחרי כל אמצעי התקשורת האלקטרוניים, אתרי אינטרנט, פורומים וקבוצות דיון לאיתור כתבות המתפרסמות על הארגון ומתן תגובה מהירה, על מנת לא להשאיר את הקרקע חשופה.
  • שיתוף פעולה צמוד עם רשתות יחסי ציבור ויועצים אסטרטגיים בחו"ל: אנו נמצאים בקשרי עבודה צמודים עם מומחים בינלאומיים המספקים פתרונות משלימים במקרה הצורך כמו סקרים בינלאומיים, ניהול משברים רחבים, יחסי ציבור בעולם ועוד. היועצים נשכרים במקרים בהם נדרשת פעולתם, אחרי קשרי עבודה ארוכים שנרקמו עימם.
  • הדרכה ותרגול של מרואיינים להופעה באמצעי התקשורת האלקטרוניים ולראיונות בעיתונות הכתובה. שילוב של הדרכה תיאורטית עם תרגול שנערך באולפן טלוויזיה מקצועי ומאפשר להתנסות בראיון שטח לכתב טלוויזיה ובראיון אולפן. ההדרכה כוללת את כל התחומים הנדרשים לקראת ראיון החל מהופעה, עמידה, שפת גוף, בניית מסרים, סוגי ראיונות, התייחסות למראיין, בניית מסרים והתמודדות עם שאלות קשות במהלך ראיון. ההדרכה ניתנת ליחידים או לקבוצות קטנות. בין לקוחותינו בתחום זה מערכת הביטחון, חברות היי-טק בינלאומיות, גופים ציבוריים ועוד.

מעוניין/ת לשמוע עוד?
מלא/י את פרטיך ונציג המחלקה ייצור איתך קשר בהקדם.